طرح بهاران بیمه ایران با ارائه خدمات ویژه نوروزی آغاز شد

طرح سراسری ارائه خدمات بیمه ایران به مسافران نوروزی و بیمه گذاران با عنوان «طرح بهاران بیمه ایران» ، با اعزام واحدهای پرداخت خسارت سیار بیمه ایران به محل های استقرار پیش بینی شده، آغاز شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در آیین آغاز این طرح ویژه که از مقابل ساختمان مرکزی بیمه ایران و با اعزام واحدهای خسارت سیار به محل ماموریت شان برگزار شد، در سخنانی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو به هموطنان، توسعه و فراگیر شدن بیمه را نیاز جامعه دانست که فقط از مسیر فرهنگسازی صحیح و گسترده قابل دستیابی است.

آقای پورکیانی در ادامه با اشاره به اینکه در بعضی از روزهای خاص از جمله ایام نوروز با تجمع ریسک روبرو هستیم، گفت: در این ایام نهادهایی مانند نیروی انتظامی، پلیس راهور، سازمان راهداری، اورژانس و بیمه ایران تلاش مضاعفی به خرج می دهند تا امور به نحو شایسته تری انجام و منجر به رضایت هموطنان گرامی شود.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه همکاران ما در بیمه ایران برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم در ایام نوروز ، برنامه ها و طرح های خاصی را تدارک دیده اند، اضافه کرد:  این طرح ها در سه محور کلی تداوم حضور بیمه ایران در کنار مردم و پاسخگویی مناسب و حداکثری به نیاز های شان، ارائه خدمات رسیدگی و پرداخت خسارت در حداقل زمان ممکن و با حدکثر کیفیت و ارائه خدمات مناسب صدور و تمدید بیمه نامه ها در ایام تعطیلات عید است تا بیمه گذاران گرامی بدون پوشش بیمه ای مناسب نوروز امسال را آغاز نکنند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران از مردم خواست قبل از آغاز تعطیلات نوروزی حتما اعتبار بیمه نامه های خود را کنترل و در صورت نیاز نسبت به تمدید یا به روز کردن سرمایه های تحت پوشش بیمه ای خود اقدام کنند و توصیه کرد در مسافرت ها، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز به هشدارهای پلیس توجه جدی داشته باشند تا سفرشان را با شادمانی آغاز کنند و به سلامتی پایان برند.

 * 2 طرح جدید بیمه سفر و بیمه حامی 

در ادامه این مراسم ، معاون فنی بیمه ایران در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه به غیر از طرح ویژه بهاران بیمه ایران که در بخش اتومبیل آغاز شده و تا 14 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، در آستانه بهار 98 ، همچنین دو طرح جدید و ارزان قیمت «بیمه سفر» و «بیمه حامی» بیمه ایران توسط 206 شعبه و 11 هزار دفتر نمایندگی بیمه ایران در سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود، افزود: در طرح بیمه سفر بیمه ایران، هموطنان گرامی مسافر می توانند با پرداخت حق بیمه ای اندک معادل 10 هزار تومان 5 نوع خطر از جمله حوادث خودرو ، منزل مسکونی ، خود و همراهانشان را از 15 اسفند 97 تا 20 فروردین 98 به طور همزمان تحت پوشش بیمه قرار دهند.

آقای زاهد نیا اضافه کرد: در طرح بیمه حامی نیز منازل مسکونی با حق بیمه ای اندک در برابر 20 خطر از جمله آتش سوزی ، زلزله و . . . تحت پوشش بیمه ایران قرار می گیرند.

 * جزئیات طرح بهاران

مدیرکل امور استان ها و شعب بیمه ایران نیز گفت: در طرح بهاران شرکت سهامی بیمه ایران که از روز شنبه 18 اسفند 97 آغاز شده و تا 14 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، علاوه بر روزهای کاری فروردین 98 ، در مجموع طی هفت روز تعطیلات رسمی 29 اسفند 97 و روزهای یکم ، دوم، سوم، چهارم، دوازدهم و چهاردهم فروردین 1398 طبق روال مرسوم بهترین خدمات بیمه ای مطلوب به مردم شریف کشورمان ارائه خواهد شد .

آقای حقیقی پناه افزود: زمان اجرای این طرح از ساعت  8  لغایت 13 روزهای یاد شده است و در رشته خسارت اتومبیل برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی بیمه ایران به واحدهای اجرایی، مجتمع ها ، استانها و  شعب پرداخت خسارت اتومبیل تهران بزرگ، طرح یاد شده علاوه برتمامی شعب و واحدهای پرداخت خسارت شرکت در مراکز استان ها، در برخی شعب منتخب به شرح ذیل نیز برقرار خواهد شد:

تهران : شعبه های فاطمی – بعثت – ممتاز غرب – ممتاز شرق‏‏ و اسلامشهر ؛ خراسان رضوی: شعبه های قوچان‏‏- سبزوار‏‏- تربت حیدریه‏‏ و نیشابور؛ گیلان: شعبه لاهیجان؛ اصفهان: شعبه کاشان؛ مازندران: شعبه های آمل –چالوس‏‏ و بابلسر؛ فارس: شعبه های آباده‏‏- لارستان و کازرون؛ آذربایجان غربی: شعبه خوی؛ خوزستان: شعبه های دزفول‏‏ و بهبهان؛ سمنان: شعبه شاهرود؛ کرمان: شعبه سیرجان

* پرداخت خسارت سیار در سطح تهران بزرگ

مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران نیز ازهموطنان خواست از فرصت ارائه تخفیف ویژه نوروزی بیمه های بدنه اتومبیل بیمه ایران برای تهیه بیمه بدنه مناسب استفاده کرده، همچنین نسبت به روزآمد کردن سرمایه بیمه بدنه خوروی خود اقدام کنند تا در صورت بروز حادثه متضرر نشوند.

آقای فراشیانی درباره طرح بهاران بیمه ایران گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال علاوه بر شعب پرداخت خسارت ثابت، خودروهای واحد پرداخت خسارت سیار بیمه ایران در سطح تهران بزرگ نیز در نقاط مختلف شهر و همچنین مبادی ورودی و خروجی تهران با هماهنگی پلیس راهور مستقر شده و مطابق زمان بندی از ساعت 8 لغایت 13 درصورت بروز و اعلام حوادث رانندگی در محل تصادف حضور یافته و بدون محدودیت مالی، به صورت الکترونیکی و با واریز مبلغ خسارت به حساب زیان دیدگان نسبت به جبران خسارت وارد شده اقدام می کنند.

وی افزود: هموطنان گرامی دارنده بیمه نامه معتبر بیمه ایران می توانند در صورت بروز سانحه رانندگی در ایام مورد اشاره با پیشخوان خدمات بیمه ایران به شماره تلفن 09668 تماس گرفته یا به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.